Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006

To do list.

Το τελευταιο καιρο εχω κολλησει ασχημα με τα μπλογκς. Ανακαλυπτω συνεχεια "καινουρια", δηλαδη αυτα που δημιουργηθηκαν απο το Σεπτεμβρη και μετα. Τοτε που σταματησα για διαφορους λογους να γραφω στο δικο μου αλλα να διαβαζω και τα αλλα. Μεχρι το Φεβρουαριο που ξαναξεκινησα, τοσοι πολλοι ανοιξαν ωραια ημερολογια που τα ξεκοκαλιζω. Παντα τα παιρνω απο την αρχη μεχρι το τελος. Εχω διαβασει πολλα. Προτιμω να διαβαζω παρα να γραφω.

Πρεπει οπωσδηποτε να κανω μια παυση. Το γραφω κι εδω (εκτος απο το mental note στο ανθρωπακι που κατοικει στο εκπαγλουκαλλονης και απεριοριστης εξυπναδας κεφαλι μου) ετσι ωστε να "δεσμευσω" τον εαυτο μου. Παντα τα πηγαινα ασχημα με τις εξεις (ατσα μαγκιορα λεξουλα που σας γραφω). Φτανω μεχρι το τερμα του τερματος. Αν ημουν τζανκι, θα ειχα καταστραφει σε οσο χρονο κανω μπλινκ. Αν ημουν αλκοχολικ, θα ειχα πεθανει πριν το νικολας στο λας βεγκας. Αν ημουν cardslover θα ειχα ξεπουλησει εμενα, εσενα, την ελλαδα, την αγλλια κι οτι αλλο εβρισκα. Πρεπει να πειθαρχησω. Να κανω ολα οσα εχει η "To do" λιστα.

- Να ξεκινησω (σοβαρα) την πτυχιακη.
- Να φτιαξω σωστο σιβι.
- Να βρω σπιτι.
- Να βρω δουλεια.
- Να παρω τηλεφωνο το Μ (θα νομιζει οτι πεθανα, τωρα πια).
- Να κοινωνικοποιηθω (λιγο ομως, μη παθω και τιποτα :P).
- Να κλεισω εισιτηρια για Ελλαδα (αν/οταν αποφασισω ποτε θα παω επιτελους).
- Να παω τζιμ, δεν παει αλλο το λαχανιασμα στις σκαλες.

Τι αλλο, τι αλλο... τωρα δεν μου 'ρχεται. Αυτα λοιπον αγαπητες και αγαπητοι. Κλεινω και τα σχολια για να μη μπω στον πειρασμο. Μολις τωρα σκεφτομαι οτι φαινομαι τραγικη και απειθαρχητη. Κι ομως ειμαι σιγουρη οτι ολοι οσοι εχουν τις δικες τους...εξεις, θα με καταλαβουν.