Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

Ακρως ομφαλοσκοπικο.

[ακολουθει κειμενο εγωιστικο και καταδεικτικο]

Η μια ατυχια διαδεχεται την αλλη, τιποτα δεν παει καλα. Το συμπαν εχει συνομωτησει εναντιον μου κι εναντια σε ολα οσα θελω να καταφερω. Παρ'τα μαλακα Κοελο, η ρηση σου αντιστροφως στα μουτρα μου, δειχνει οτι συσσωμοι οι γαλαξιες χεστηκαν για την παρτη μου. Και καλα κανουν.

Τι να πρωτοπιασω...το σπιτι παρ'ολο που εδειχνε ωραιο και καθαρο αποδειχτηκε τρυπιο και παλευουμε με τα ποντικια κοντα δυο μηνες τωρα. Λεφτα στα ορια συνεχεια και σα να μην εφτανε αυτο μου κλεβουν την τσαντα με το υπολοιπο μηνιατικο, κινητο, καρτες και λοιπα. Ηδη πλενω κατσαρολες και ταψια για να τα βγαλω περα, τωρα πρεπει να τριψω κι αλλο. Σκασε και τριβε.

Αυτα δε φτανουν. Υπαρχουν κι αλλα που με ταρακουνανε και γελανε στα μουτρα μου. Αυτα γελανε κι εγω κλαιω. Ο πατερας που κουραστηκε με τα χιλιαδες χιλιομετρα κι η μανα που κανει χημειοθεραπειες.

Κι οταν διαβαζω διαφορα προβληματα εδω κι εκει τρελενομαι. Ειναι αδικο, το ξερω. Ο καθενας εχει κατι που τον βασανιζει, ποια ειμαι εγω για να κρινω και να κατακρινω. Ειναι εγωιστικο αλλα απολυτα ανθρωπινο. Δεν σας αντεχω με τα ηλιθια ανουσια μικρα κ μιζερα προβληματακια σας. Δεν αντεχω. Τοσο απλα.

4 Comments:

Blogger xryc agripnia said...

Εχεις απολυτο δικιο,καλη μου.
Κρατα γερα ομως.

15/11/06  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κουράγιο ρε συ, όλα καλυτερεύουν στο τέλος. Really sorry για τους γονείς, αυτό είναι και το πιο δύσκολο.
Όσο για τα εδώ, αυτά είναι τελείως προσωρινά, οπότε μην σκας. Και μην προσπαθείς να συγκρίνεις, ειναι ανούσιο για σένα πρωτίστως.

Με δουλειά κάποιο καλό νέο?

Be well.

15/11/06  
Blogger Nenyaki : ) said...

Αν και δεν σε γνωρίζω, με έκανες να κάνω μια μικρή ευχούλα για εσένα σήμερα...

...Κάνε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός...

15/11/06  
Blogger The wise Aineolach said...

sas eyxaristw polu :), eiste glukitatoi. genika "krataw", merikes fores me pianoun ta neura k ksespaw...k egine k sto blog authormita.

me douleia tpt akomi.bebaia m' auta k m'auta den asxoloumai oso prepei.

16/11/06  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home