Σάββατο, Ιουνίου 16, 2007

Τιποτα το ιδιαιτερο (Ι)

  • Χθες που ηταν τα 13 χρονια απο το θανατο του Χατζηδακι, ακουσα πολυ καλη μουσικη. Σε αρκετα ραδιοφωνα ακουγα αφιερωματα και μ'αρεσε. Κριμα που πρεπει να ειναι μια επετειος, ενα μνημοσυνο για να ακουσω καλη μουσικη. Δε ξερω γιατι δεν ειμαι πολυ ικανοποιημενη τον τελευταιο καιρο απο τις μουσικες. Λιγα τραγουδια μου λενε κατι. Μεγαλωνοντας γινομαι και πιο στριμμενη; Πιο απαιτητικη;

  • Χθες βγηκα βολτα στο κεντρο. Μ'αρεσει πολυ να περπαταω. Χαζευα τις βιτρινες, αγορασα ενα αρωμα στη μαμα μου, ενα ζευγαρι πεδιλα για μενα. Φορουσα κατι παπουτσια γνωστης σχετικα μαρκας. Στην Καρναμπι Στριτ με σταματανε και μου λενε οτι θελουν να με φωτογραφισουν. Ηταν απο το Μαρκετινγκ Ντιπαρτμεντ και θελουν να κανουν ερευνα και να μελετησουν τον κοσμο που φοραει τα παπουτσια τους. Τι φορανε, με τι ρουχα, συνδυασμους χρωματων. Στην αρχη αρνηθηκα, ειμαι χαλια του λεω. Πλιζ πλιζ, εισαι μια χαρα, μ'αρεσεις. Τελικα δεχτηκα. Ελπιζω να μη με δω φατσα καρτα σε κανενα προσπεκτους!

  • Σε λιγες μερες φευγω για Ελλαδα. Μου εχει λειψει η θαλασσα. Θα παω σε αγαπημενα μερη αλλα και σε καινουρια, να τα εξερευνησω, να χαρω, να γελασω.

  • Θα παμε Φαλασαρνα και Ταψι. Μου ειπε ειναι πολυ ωραια και θα μ' αρεσει. Καμια αλλη ιδεα? Κρητη ερχομαι...

  • Φετος θα κανουμε διακοπες νωρις. Συνηθως παω αρχες Αυγουστου. Αυτην τη χρονια ομως στις αρχες αυτου του μηνα θα γινει κατι αλλο, πολυ ιδιαιτερο. Θα δουλεψω στην πρωτη μου δουλεια. Ειναι χαζο που το περιμενω κι αυτο με χαρα; Ειμαι ο πρωτος ανθρωπος που περιμενει πως και πως να δουλεψει; Σιγουρα θα ειναι κι αλλοι...

  • Φετος θα κανουμε ιδιαιτερες διακοπες. Με τα αδερφακια μας. Υπαρχει ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο αυτων των παιδιων. Η Αννα και ο Δημητρης εχουν απυθμενο χιουμορ. Μετραω τις μερες μια μια, δε υπαρχει καλυτερο απο το να περνας χρονο με ατομα που εχουν τοσο χιουμορ. Θα γελασω με τη ψυχη μου...