Παρασκευή, Αυγούστου 24, 2007

Δουλευειν.

Ειμαι περιπου τρεις βδομαδες στη δουλεια και μεχρι στιγμης ισχυουν τα εξης:

- Ειμαστε 20 καινουριοι. Ειμαστε υπο καθεστως εντατικης εκπαιδευσης. Επιτρεπεται μονο νερο, ψωμι και διαλειμμα για κατουρημα καθε 12 ωρες.
- Ειναι ολοι μωρα. Ειμαι η μεγαλυτερη. Εξαιρειται η Πενυ, η οποια εχει την ηλικια της μανας μου, εφυγαν ολα της τα παιδια απο το σπιτι και αποφασισε στα 50 να αλλαξει καριερα για να μη παθει καταθλιψη στο αδειο σπιτι. Οταν αρχισει να χτυπαει 12ωρα στη δουλεια στου διαολου το κερατο θελω να τη δω...
- Ειναι ολοι Αγγλοι. Αγγλακια για την ακριβεια. Στα break μιλανε για το big brother και παιζουν fantasy football. Εννοειται πως ειναι πολυ ευγενικα και χαμογελαστα μαζι μου αλλα ως εκει. Δεν μπαινω στην παρεα τους που να κωλοχτυπιεμαι.
- Μονο ενας μου μιλαει πιο πολυ. Του γυαλισα. Ειναι 22, ντροπαλος, νευρικος και μου λεει ολο μπουρδες. Σε αλλη περιπτωση θα χαμογελουσα με κατανοηση, τωρα δε μπορω, τον αποφευγω οσο μπορω.
- Μας πιεζουν οσο μπορουν. Αρχη ειναι ακομα, να μη τρομαξουμε με το καλημερα. Ερχονται ασχημες μερες...και νυχτες.
- Μας δωσανε αυξηση! Ναι, με το καλημερα. Ειπαν, αντε μωρε θα σας ξεσκισουμε που θα σας ξεσκισουμε, τουλαχιστον να εχετε κατι να προσμενετε στο τελος του μηνος. Οταν το ειπα στον αδερφο μου ειπε: Καλα εκει στην Αγγλια τα πετανε τα λεφτα? Κανε αδερφο να δεις καλο.
- Μας δωσανε ωραια παιχνιδακια (βλεπε φορητο υπολογιστη). Πρεπει να τον κουβαλαμε μαζι με ολα τα τζιμπρακαλα καθε μερα. Τις πρωτες μερες γυρνουσα σπιτι σαν σιγμα τελικο. Μετα πηρα τσαντα με ροδακια. Ακουγεται ωραιο το: η εταιρια σας παρεχει λαπτοπ αλλα πρεπει να τον κουβαλας συνεχεια (σαν καλος μαλακας που εισαι).

Γενικα περναω ομορφα...ομορφα λαλαλαλα...

(σουτ αχαριστη, αλλοι δουλευουν με τρεις και εξηντα) ειπε η συνειδηση μου και εκλεισε τουτο το ποστιον.

Θα συνεχισω με καινουρια επεισοδια.

2 Comments:

Blogger ggk said...

Λες να αρχίσεις να παίζεις fantasy ball;;; :P

25/8/07  
Blogger The wise Aineolach said...

ki egw mi fantasteis oti kanw tpt to idiaitero...blepw videoclips sto youtube, gia fantasy pantws de me blepw :P

25/8/07  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home