Κυριακή, Ιανουαρίου 24, 2010

Ποσα καλλυντικα χρειαζεται μια γυναικα.

Πραγματικα ποσα καλλυντικα χρειαζεται; Μεσα μου εχω καταταξει τις γυναικες σε τεσσερις κατηγοριες: 1) η γυναικα που βαζει τα παντα και ειναι κουκλα 2) η γυναικα που βαζει τα βασικα ή τιποτα και ειναι κουκλα 3) η γυναικα που βαζει τα παντα ή τα βασικα (δεν εχει σημασια) και ειναι παντα χαριτωμενη/αξιοπρεπης/εμφανισημη 4) η γυναικα που δε βαζει τιποτα και ειναι χαλια.

Στην κατηγορια 1 ειναι ολες αυτες οι κουκλες που βλεπω κατα καιρους ειτε στα ΜΜΕ ειτε στο δρομο. Στο δρομο πιο σπανια βεβαια, γιατι οσο να πεις δε μενω στο L.A. or N.Y. Στην κατηγορια 2 (που ειναι και η πιο σπανια) μπαινει η γυναικα τυπου Gisele. Αυτη δε βαζει τιποτα, ετσι οπως ειναι τι να βαλει. Και η Μονικα Μπελουτσι. Αυτες και με ενα απλο παντελονι και ενα απλο τι-σερτ, μαλλι αλογοουρα, παλι θα ειναι κουκλες. Στην κατηγορια 3 μπαινουν ολες οι γλυκουλες και ομορφουλες γυναικες της απλης καθημερινοτητας. Στην 4η μπαινει η γυναικα που για καποιο λογο δε θελει ή δε μπορει να προσεχει τον εαυτο της και δυστυχως φαινεται.

Εγω ειμαι στη γενικη κατηγορια 3. Αυτο σημαινει πως ο.τι και να βαλω απο καλλυντικα, ποτε δε θα γινω οπως αυτες στα περιοδικα και τις ταινιες. Μπορει αμα εμενα κι εγω στο Χολιγουντ και με αναλαμβανε ο γκουρου καθε ειδους (μαλλι, νυχια, μακιγιαζ, διατροφη, γυμναστικη, ρουχα κτλ) να γινομουν κουκλα περιοδικου. Γιατι αυτη ειναι σημαντικη διαφορα, οσο και να προσπαθουμε με τα δικα μας μεσα ομορφιας, δε φτανουν τον επαγγελματια.

Οταν, λοιπον, εκανα ξεκαθαρισμα στα πραγματα μου, οπως εγραφα στο κατω ποστ, ειδα οτι ειχα απειρα μπουκαλακια και γιατροσοφια ομορφιας. Πραγματικα τα χρειαζομαι ολα αυτα; Εκανα μια λιστα με τα βασικα (για μενα) προιοντα ομορφιας, κυριως για να μπορεσω να οργανωθω, να δω τι ειναι περιττο, τι χρειαζεται πραγματικα για να ειμαι αξιοπρεπης και εμφανισημη:

1) Σαπουνι προσωπου
2) Scrub προσωπου
3) Μασκα Βαθυ Καθαρισμου προσωπου
4) Ενυδατικη κρεμα
5) Lip balm
6) Αρωμα
7) Αποσμητικο
8) Κρεμα χεριων
9) Κρεμα σωματος
10) Γαλακτωμα ή λαδι ντεμακιγιαζ
11) Ειδη μακιγιαζ
12) Βερνικι νυχιων
13) Ξεβαφτικο νυχιων

Εαν εχω απο ενα προιον (πλην του μακιγιαζ) τοτε χωρανε ολα σε ενα νεσεσερ μεγαλου μεγεθους. Εγω τοτε γιατι εχω χιλια δυο τσαντακια, σε χιλια δυο συρταρακια, αφου οτι σκ*τα και να βαλω πανω μου Ζιζελ δε γινομαι;

4 Comments:

Blogger justaddaccessory said...

μου αρεσει ο τρόπος που γράφεις :-D

1/3/10  
Blogger Lopi said...

Οι γυναίκες που βάζουν τα πάντα όλα και καταλήγουν να γίνονται χειρότερες απ'ότι αν δεν βάζανε τίποτα δεν αξίζουν δική τους κατηγορία? Ζουν ανάμεσά μας.

24/3/10  
Blogger Christy Jaldori said...

Akoma kai h zizel omws exei kanei plastikh muths! Prin apo auth eixe muth san patzari! Alla mh nomizeis pws kai ta modela einai panemorfa h so gorgeous opws sta periodika.Kamia sxesh. Exw gnwrisei modela kai den exoun kamia sxesh me tis pics :))) Einai mono makigiaz kai photoshop. Xrhsimopoiountai san kamvas gia tous sxediastes,fwtografous klp. H omorfia einai ekei eksw! ;)

3/1/11  
Blogger myStickland said...

έχεις απόλυτο δίκιο..αλλά δυστηχώς όλες έτσι δεν κάνουμε?(φρέσκο και δροσερό το blog σου!! μπράβο..)

1/9/11  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home